Monday, August 4, 2014

Täitsa kodukana (48/100)

Viimaste aastatega olen ikka täielikuks kodukanaks muutunud. Kodu on mu kindlus - naudin rohkem vaikset õhtut kodus kui linna peale minemist. Nii hea on lihtsalt tõmmata diivani peale kerra ja lebotada. Mulle väga meeldib küll reisida ja ringi sõita, aga lõpuks on mõnus jälle oma voodis magada ja enda valitud sööki süüa. Kuigi Saaremaal magasin tundide arvu mõttes palju rohkem, ärkasin hommikuti ikka väsinuna. Täna tegin silmad lahti juba enne äratuskella ja enesetunne oli super ning valmis tegutsema. Jäin trennidega ka väga rahule. Õhtul käisin bodyattackis, mis tundus täna kuidagi eriti lihtne. Selline tunne oli, et oleks võinud ise seda tundi seal ees anda. Pärast käisime veel karastaval suplusel Pikakari rannas, kuhu polegi varem jõudnud. Täitsa hea rand - vesi on taimedest puhas ja ujumiseks ei pea kaua jalutama.

Päeva "tipphetk" oli tegelikult hommikul ehk sain ka enda iphonele lõpuks ämblikuvõrgulise mustri esiekraanile. Viimasel ajal on see paljudel sõpradel - popp asi vist. Tegelikult ma just kõige õnnelikum polnud, aga mis teha - kukkus otse ekraaniga vastu kivipõrandat. Õnneks kõik ülejäänud funktsioonid töötavad ja kuna mul on kuldsete kätega kaasa, siis ehk suudame omal jõul (ja ebay abiga) selle ära vahetada.

No comments:

Post a Comment