Monday, September 1, 2014

Septembris uue hooga (70/100)

"Septembrikuus kõik on uus!" Nii kõlab ikka tuttav lause. Hetkel küll midagi otseselt uut veel pole, aga mõnus ootusärevus on küll. Justkui mingi uue energia oleksin kuskilt saanud. Päeval sõitsin tagasi Tallinnasse ja õhtu veetsin trennis, millega jäin ülimalt rahule. Ma ei tea, kust see lisajõud ja motivatsioon tuli. Nägin ka treenerit ja panime enam-vähem paika kaalutõusu ja -langusega seotud eesmärgid järgnevateks kuudeks. 

1. september tundub ikkagi natuke pidulik päev, isegi siis kui ise otseselt kooli ei lähe. Saab sisse jälle teatud rutiini ja korrapära. Kuigi suvi on oma paljude ürituste ja grillimistega väga mõnus, meeldib mulle siiski teatud rutiin. Asjad saavad kiiremini tehtud ja tunnen ennast palju produktiivsemana. Ausalt öeldes olen juba üle puhanud nüüd, aga kaua enam seda "lõbu" pole jäänud. Natuke tähtsa päeva puhul otsustasime Siimuga õhtul Al Mare grilli sööma minna, kus tellisin võikala, mis maitses imehästi. Üks põhjust tähistamiseks on veel - nimelt lisandub homme meie "perekonda" ilmselt uus liige...oleme päris elevil! Ärge nüüd ära ehmuge - ei ole tegu lapsega ega ka ühegi karvase olevusega, kelle vastu mul ilmselt nagunii allergia oleks. Kes tahab täpsemalt näha, vaadake peagi instagrami. ;)


Proovisin täna pärast trenni Fasti šokolaadimaitselist taastusjooki - maitses üli hästi! Olen varem proovinud vanilli oma, mis oli minu arvates tõeliselt rõve ja imal. See on aga nagu šokolaadimagustoit...mm.



2 comments:

  1. Kui saladus pole, siis kas su treener on Tartust või Tallinnast? Olen ise uue treeneri otsinguil, et just lihast kasvatada ja vormi saada, aga ei oskagi kedagi suvalist nii võtta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minu treener on hetkel Tallinna Myfitnessist Indrek Viska.

      Delete