Wednesday, September 3, 2014

Tagasivaade suvele (71/100)

Suvi on selleks korraks läbi. Väga erilisi emotsioone ei tekigi tagasi vaadates - üsna rahulik aeg, kus sai palju puhatud ja üldiselt asjade ning elu üle järgi mõeldud. Tavaliselt on suved kõik väga aktiivsed olnud, täis reisimist, töötamist ja pidutsemist. Sel korral siis natuke teistmoodi. Sooviks oligi ju lihtsalt Eesti suve nautida ja kodumaal ringi sõita. Ilmselt oleks tahtnud külastada rohkem kultuurseid üritusi - kuulata mõnusaid suviseid kontserte ja vaadata etendusi. Siiski sai mõlemat tehtud ning lisaks pakkus ka kultuurielamusi laulu- ja tantsupidu. Üheks tähtsamaks sündmuseks oli kindlasti mu kalli sõbranna pulmad, mille pilte ma ikka veel kannatamatult ootan.

Trenni tegin ka korralikult - üldjuhul jõusaali, kuid üritasin ka võimalikult palju väljas liikuda. Muutsin enda suunda natuke treeningutel ning nüüd on need rohkem eesmärgipärased. Ehk kõige suurem erinevus varasemate suvede (ja üldse aastatega) on see, et alkoholi olen tarbinud üli-üli vähe. Mitte et ma varem suur kõri oleks olnud, aga eks ikka sai nädalavahetuseti korralikumalt pidutsetud ja ka Austraalias oli siider/õlu igapäevane nähtus. Praegu aga lihtsalt ei ole isu. Mitte et ma täiesti karsklane oleks - vahel mõnest klaasist veinist või kokteilist ära ei ütle, aga üldiselt on need korrad ikka harvad. Viimasel ajal kipub aga nii olema, et lõpuks lähen ikka poole peo pealt juba vee peale üle. Ega alkohol ja sport ning mu praegune elustiil väga kokku ei sobi ka. 

Juuli instagramis: metsmaasikate korjamine, laulupidu, turulkäigud, Pärnu rand, söögid kohalikest saadustest; talvevarude kogumine


August instagramis: reis Saaremaale; aastapäev Siimuga; pulmad-pulmad; Rakvere ööjooks







No comments:

Post a Comment