Saturday, July 19, 2014

Blogijate kokkutulek (32/100)

Ilusat laupäeva õhtut kõigile! Täna oli üks väga mõnus päev koos toredate inimestega - nimelt väike trenni-terviseblogijate kokkutulek. Mõtlesin pikalt, kas kirjutada sellest kohe, aga praegu on emotsioonid ilmselt veel kõige ehedamad.

Idee korraldada kohtumine oli juba mõnda aega üleval, kuid umbes kuu tagasi äratati see taaskord ellu. Kahjuks esialgsed eestvedajad ise tulla ei saanudki. Eks suve ajal kõigil omad tegemised ja käimised ning kuna üritus toimus Tartus, seadis ka see mõned piirangud. Kokku oli meid tegelikult kõigest 6: mina, HeidiMargitElariMiinaLiisa

Päev algas juba kell 11 Tartu Lõunakeskuse Myfitnessis, kuhu Elari oli broneerinud meile saali, et läbi viia üks äge Bodypump challenge. Ausalt öeldes oli mul selle trenni ees isegi väike hirm, sest eile õhtuks oli keha ja meel kogu nädala trennidest nii väsinud, et kohati oli tunne nagu oleksin peksa saanud. Tavaliselt on mul laupäev trennivaba päev ja eile tundsin küll, et seda oleks väga vaja. Aga ega sellist võimalust ju kasutamata ei saa jätta ja hommikul olime kõik ilusti reas, et pumpima hakata. Elari kostitas meid kõiki veel pätsi leivaga (jee - ma olen juba ammu tahtnud seda kuulsat leiba proovida), mis oli temast küll väga armas. Tegemist oli bodypump challengiga ehk kaks lugu kükke, rinda, selga, biitsepsit, õlga ja kõhtu. Pärast kükke voolas higi juba korralikult ja minu jaoks olid ilmselt kõige raskemad kaks rinnalugu järjest. Raskustega ei hakanud väga "hullu panema" ja pigem võtsin rahulikult. Tehtud sai üks super äge tund ning Elari oli treeneriametis ka väga tubli. Seletas ilusti kõik täpselt mida ja kuidas teha nagu õigele treenerile kohane. Kokku kestis trenn koos väikeste pauside ja pildistamisega ligi 2 tundi. Lõpus rullisime lihased ilusti lahti ja tegime veel mõned jõu- ja ilunumbrid piltide jaoks. Kui hommikul tundsin ennast veel väsinuna, siis selleks hetkeks oli küll kogu väsimus kadunud - seda ma räägin, et trenn hoopis annab energiat mitte ei vähenda seda!



Väga maitsev Nizza salat



Pärast pikka trenni olid kõigil osalistel kõhud tühjad (mul juba trennis vahepeal korises) ja suundusime kähku Ahhaa keskuses olevasse Newtoni kohvikusse, kus Elari töötab. Ma pole varem seda külastanud, kuid koht oli üllatavalt mõnus, söögivalik hea ning hind taskukohane. Tellisime endale kõik uhked söögid ja kohvid ning saime natuke lähemalt tuttavaks. Minu jaoks olid enamus varasemalt tegelikult üsna võõrad, kuid seal jutustades oli küll tunne nagu oleks juba vanad tuttavad. Välja tuli tegelikult üsna naljakaid asju. Näiteks, et käisime Heidiga samal ajal samas muusikakoolis ja ta mängis minu tolleaegse parima sõbrannaga ühes ansamblis. Ilmselt kui hästi fotoalbumitest otsida, leiaksin ka temast mõne pildi. Varasemalt ei viinud lihtsalt kahte aastatepikkust nägu kokku. Tartu on ikka väike! 






Märkamatult oli kell juba 4 saanud ja otsustasime edasi suunduda Ahhaa keskusesse. Liisa ja Heidi pidid kahjuks lahkuma ning jätkasime päeva neljakesi. Mulle oli seal juba neljas kord ning viimati külastasin keskust kõigest 3 nädalat tagasi, mistõttu oli kõik üsna tuttav. Sellest hoolimata oli väga lõbus, proovisime erinevaid seadmeid, tegime teste, klõpsisime pilte ning viimaks vaatasime isegi teadusteatri etendust. Elaril õnnestus isegi ühes katses osaleda - kutsuti ju tugevat ja suurt Eesti meest. Alguses puikles küll, aga ei saanud ju naiste nähes araks lüüa. Kella 6-ks olime kõik juba üsna väsinud, jalutasime koos kesklinna ja jätsime kõigiga head aega.



Kokkuvõttes oli väga tore päev ning mul on nii hea meel, et selline üritus aset leidis. Tore oli kõigiga ka reaalses elus kohtuda, jutustada ja trenni teha! Usun, et neid kohtumisi tuleb kindlasti veel palju, kas siis trennisaalis, spordirajal või kusagil mujal. Alati on põnev tutvuda inimestega, kellega jagad samu huvisid ja sarnast mõttemaailma. Aitäh Margitile ja Elarile, kes organiseerimisega ilmselt kõige rohkem vaeva nägid! Rohkemate piltide ja muljete nägemiseks, lugege kindlasti järgnevate päevade jooksul ka teiste blogisid! :)


Foto: Margiti erakogu

1 comment: