Tuesday, July 1, 2014

Juuni kokkuvõte instagramis (14/100)

Tänasega ongi esimene suvekuu möödas ja aeg on jälle instagrami kokkuvõtteks. Üldiselt on kõik täitsa ilusti kulgenud, kuid negatiivsed uudised kuu lõpus isiklikus elus varjutavad siiski kogu tegemisi. Ilmselt paljud mu blogi lugejad arvavad, et ainuke asi, millega ma tegelen ongi trenn ja söögist mõtlemine, siis tegelikult on palju olulisemaid asju. Treenimine ja blogi on nagu väljapääs ning puhkus kõigest muust, mis toob päevadesse rõõmu.

Siin väike ülevaade minu tegemistest instagramis (kasutaja: hiieliin)


Juuni alguses nautisin sooje suveilmu täiega. Mulle nii meeldivad need õhtud linnas  välikohvikus hea seltskonna, veini ja söögiga. Käisime trennitsikkidega ka minu ja Kärdi edukat kaitsmist ja suvealgust tähistamas. 

Olin vahelduseks ise kaasaelaja ja pildistaja rollis. Täitsa põnev võistlus oli Rõuges ning nende ratturite näod ja emotsioonid pärast viimast lõputõusu olid unustamatud. Sel hetkel oli küll hea meel olla ise raja kõrval. Samas pärast finišijoone ületamist oli natuke kade tunne ka. Siiski olin Siimu üle uhke ning nautisin Lõuna-Eesti loodust.

Siimu esimene laulupeokogemus Tartus, kuhu ma ta pool sunniviisiliselt tirisin. Ma peaaegu ei suutnud uskuda, kui ta ütles, et pole varem ühelgi sarnasel üritusel osalenud. Lisaks oli see veel ka viimane päris mõnus soe suveilm... kas suudate seda uskuda? See oli 7.juunil ehk 23 päeva tagasi. Pärast lõputöö kaitsmist olin nii rõõmus, et saan hakata suverõõme nautima, kuid kahjuks selle nädalaga ilusad ilmad otsa saidki.
Aga jah, pildil naudime üli head pehmet jäätist ja mis suvi siis ilma jäätiseta on?








Käisin isal, õel ja vennal külas. Grillisime kana ja veetsime toredasti aega. Selle tegelasega ei jõua küll vist keegi sammu pidada.






Nautisin kodumaiseid marju ja juurvilju, mida ma nii mitu aastat juba igatsenud olen. Täpselt enne maasikate valmimist sõitsin eelmisel suvel Austraaliasse, kus on samuti väga palju värskeid puuvilju ja juurvilju, kuid Eesti maasikate vastu ei saa ikkagi mitte miski. Seal säilis maasikatel ka kõrghooajal alati kerge plastiku maitse. Sel aastal on plaanis igaljuhul seda kõike nautida täiel rinnal. Ja ma ei mäletanudki, et värske kartul maitseb niii hästi!











Ja kindlasti üks tähtsamaid päevi, mis võttis kokku eelmise kolme aasta pingutused ehk baka lõpetamine. Ilm oli isegi üsna talutav ning õhtul pidasime maha sõprade ja sugulastega toreda peo. Olen õnnelik, et mul on nii suurepärased pere ja sõbrad, kes mulle alati kaasa elavad!












Lisaks toimus veel palju-palju, mida instagram ei jäädvustanud. Ehk mu elu tõesti ei koosne ainult söögipiltide tegemisest ja treenimisest. Siiski on see üks väga tähtis osa, millest ma mingil juhul loobuda ei tahaks.

No comments:

Post a Comment