Thursday, July 24, 2014

Neljapäeva toidupäevik (37/100)

Eile sai mõne sõbraga väljas käidud, mistõttu algas hommik natuke raskemalt kui tavaliselt. Õnneks kohv ja maitsev hommikusöök aitasid hädast välja.  Tänane menüü mulle täitsa meeldis - üritan ikka piisavalt nautida eestimaiseid suviseid toorained. Eks lugege ja otsustage ise!


Hommikusöök - 09.00


  • Mustikad-maasikad, väike tükk banaani, goji marjad, 2 spl kaerahelbeid, mandlilaastud, kookospuru keefiri ja 1 tl maapähklivõiga
  • Piimakohv
  • Natuke hiljem veel praemuna leiva augus






Lõunasöök - 14.00



  • Eilne kukeseenesupp - kuigi ma ei suutnud suppi pildile väga hästi jäädvustada, siis ma usun, et see on üks maitsvamaid sööke, mida viimasel ajal olen saanud. Täna maitses vees parem kui eile. Kindlasti üritan kukeseenehoojal seda uuesti teha.
  • Näkileib avokaado ja kodujuustuga
  • Magustoiduks kodujuust mustikate, kookoshelvestega



Õhtusöök - 19.00


  • Kanasalat - kanafilee, maasikad, jääsalat, avokaado, kurk, juust (üks jube hea paprikamaitseline, mille ema Hansalaadalt ostis), mee-sinepi-õlikaste - trenni ajal läks juba kõht tühjaks ja kuna mul pole Tartus ühtegi trennijärgset jooki kaasas, hakkas aju juba jõusaalis genereerima, mida võiks õhtusöögiks teha. Tulemus oli väga hea!

Õhtune vahepala - 21.00


  • Kohupiim mustikate ja maasikatega - kui ma õhtusöögi söön umbes 7 ajal, pean kindlasti midagi hiljem veel sööma. Vastasel korral on magamamineku ajaks kõht juba tühi ja uni ei taha kohe üldse tulla. Samuti ärkasin siis öösiti sagedamini üles.
  • Piimakohv - jep, ma olen üks nendest, kellele meeldib õhtuti kindlasti kohvi juua. Ilmselt harjumus, mille sain emalt, kes vahel kell 12 öösel kohvi keedab.

2 comments:

  1. Ei mõtle halvaga, aga kas kõht "liiga" tühjaks ei lähe, kui toidukordade vahed vahepeal 5 tundi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tegelikult läheb küll ja ideaalis sööksin tihedamalt. Praegu on aga lihtsalt nii välja kukkunud, et tulevad nii pikad vahed.

      Delete