Tuesday, July 22, 2014

Kuidas naised meestele ära tegid (34/100)

Arvasin, et avaldasin selle postituse juba eile, aga miskipärast tegi telefon natuke nalja ja ei laadinudki seda üles. No siis saate lugeda kaks tükki järjest.

Jalgpalli MM-st on nüüd juba natuke aega möödas ja kindlasti on paljud mitte fännid õnnelikud, et ei pea seda palli tagaajamist enam igapäevaselt taluma. Ma tahtsin aga ikkagi teada anda, kuidas mul meie ennustusvõistlusel läks. Rääkisin ju varasemalt, et ma alustasin üsna tagaotsas. Pärast alagrupimänge olin 19., kuid enne poolfinaale suutsin end 14. kohale võidelda. Sellega mu tõusutee aga ei peatunud - pärast poolfinaale olin 11 positsioonil ning lõpuks sain auväärse 4. koha. Päris hea lõpuspurt! Tänud Saksamaale, et ta ikkagi mind alt ei vedanud ja ka Hollandi 3. kohaga panin täppi. Isa jagas muidugi kõigile osalejatele ka "auhinnad" - mina sain sümboolse Saksa-Hollandi lipuvärvides finišilindi ehk parima finišeerija eriauhinna.

Mis te arvate, kes võistluse juba teist korda kinni pani? Minu 12. aastane õde (eelmine kord võites oli 8) ehk on teada, kes järgmisel korral meie eest Internetis panused paneb. Kolmandale kohale tõusis isa naine. Mida me sellest järeldada võime? Naised teavad ikka paremini, kuidas asjad käivad ehk usaldage oma naisi rohkem. Muide ühe osaleja naispool ennustas Saksa-Brasiilia lõppskooriks 7:1. 


No comments:

Post a Comment