Tuesday, July 29, 2014

Tüdrukute õhtu + Bikini Fitness seminar (42/100)

Eelmise nädala lõpp kujunes väga tihedaks, sest nagu ikka on alati kõik head asjad korraga. Õnneks täielikult ei kattunud, aga palju puudu ka ei jäänud. Reedel pidasime maha mu ühe väga kauaaegse sõbranna tüdrukute õhtu. Meie seltskonnast on ta esimene, kes abiellub ja varasemalt pole ma taolisel üritusel viibinud. Ausalt öeldes ei olnud ma korraldamisel väga aktiivne (kindlasti järgmisel korral võtan juba rohkem osa), aga organisaatorid said väga hästi hakkama ja pruudile õhtu meeldis. Me soovisime pigem teha naljakat ja meeldejäävat õhtut ning välja jätta labased etteasted. Alustasime juba päeval rannas, kuhu pruut sõidutati mootorattal. Ujusime, sõime, päevitasime, viisime läbi mõned ülesanded ning suundusime tagasi linna, kus sättisime end kõik valmis ning ülejäänud õhtu veetsime kesklinnas, kus toimus pildistamine ja muud vahvad tegevused. Õhtu lõppes Maasikas, kus esitasime seltskonnaga ka pruudile ühe väikese ettevalmistatud tantsu, Mina lahkusin üsna varakult, kuna juba järgmisel hommikul pidin 7.30 rongi peale minema, et Tallinnasse sõita. Koju jõudes olin küll nii väsinud, et lihtsalt kukkusin voodisse - pole lihtne ikka see kontsade kandmine.

Laupäevane üritus pakub ehk mu lugejatele rohkem huvi, sest on natuke seotud selle blogi teemaga ehk trenniga. Nimelt toimus Audentes spordiklubis Bikini Fitness ABC seminar, mida korraldasid Egle Eller-Nabi ja Aire Lossmann. See oli mõeldudki eelkõige algajatele fitnessi huvilistele tutvustamaks antud ala. Esmalt toimus polümeetriline treening oma keha raskusega, mis oli suunatud eelkõige tuharale ja jalgadele. Sai tehtud palju erinevaid kükke, hüppeid, väljaasteid jm - kogu treening oli üles ehiatud nii, et 30 sekundit tööd ja 30 sekundit puhkust. Päris mõnus intensiivne trenn , mida Egle soovitas ca üks kord nädalas oma kavasse lisada. Kuna olen attackist juba harjunud paljude väljaastete ja hüpetega, ei olnud midagi väga rasket, aga 30-kraadine ilm muutis kogu treeningu intensiivsemaks - lõpuks higi ikka voolas ojadena. Pärast seda liikusime seminariruumi, kus räägiti üldisemalt bikini fitnessi olemusest, mida seal hinnatakse, kuidas valmistuda jne. Saime näha Egle võistlusvarustust alates kingadest, bikiinidest kuni spreideni. Viimaks harjutasime kõik koos natuke poseerimist ja lõpuks pidi igaüks individuaalselt teiste ees ka neli kohustuslikku poosi tegema. Selle osa ees oli mul väike hirm, sest pole kunagi taolise asjaga kokku puutunud. Võistlusi vaadates tundub poseerimine natuke selline ülepakutud. Tegelikult polnud midagi hullu, sest enamus olid üsna algajad. Tõdesin küll, et kui tahaksin selle alaga tegelema hakata, siis poseerimine ja lavaline liikumine saavad ilmselt minu kõige suuremaks väljakutseks. Lõpuks tegime veel pilte ja 3.5 tundi seminari läbi saigi. Jäin väga rahule, et otsustasin sinna ikkagi minna, sest see andis hea ettekujutluse antud alast ja sellega seonduvatest ettevalmistusest ning kulutustest. 

Kogu fitnessi maailm tundub hetkel väga põnev ja minu jaoks see ongi pigem enese proovilepanek ning võistlemine endaga. Samuti on tore kohata inimesi, kellel on sarnased eesmärgid ja huvid.

Pilt Bikini Fitness Facebook leht

No comments:

Post a Comment